2014. 01. 09.

2. díj

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj a 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!


11 dolog rólam:

  1. Félek a félévimtől (Sokat rontottam)
  2. Alig várom a nyári szünetet
  3. Amikor tudok dolgozok, mert kell a pénz
  4. Imádok írni
  5. Sokan lakunk egy háztartásban(7) és így elég nehéz bármire is koncentrálnom
  6. Nem szeretek tanulni
  7. Kedvenc tantárgyam: Irodalom, ebből szeretnék középfokú éretségit
  8. Szerettem volna irodalomból felsőfokút tenni, de kivettem a könyvtárból pár tételt és rögtön meggondoltam magam, olyan nehéz volt
  9. Vannak testvéreim
  10. Nemrég voltam az Up-ba és nagyon jól éreztem magam, az unokatesóm társaságában
  11. Szeretem a Carbonarat
Válaszaim:

  • Honnan jött a blogotok alap ötlete? Mennyire találjátok eredetinek? Igazság szerint már én sem tudom, hogy honnan jött az ötlet. Egyszerűen megálmodtam. Hát, én még nem olvastam sehol hasonló történetet, szóval szerintem teljes mértékben egyedi az összes blogom.
  • Szerintetek miről szól a karácsony? Szeretet ünnepe. Sajnos a legtöbben már csak az ajándékért szeretnek ünnepelni, de én még mindig maradok annál, hogy szerintem sokkal jobb, ha szeretetből adunk egymásnak valamit és nem csak azért mert jó drága volt.
  • Adni vagy kapni szerettek jobban ezen az ünnepen, vagy csak úgy általánosságban? Adni. Én zavarban leszek, ha kapok ajándékot, nem tudom miért, de azt szeretem látni, ha amit én adok annak örülnek :)
  • Van valami különleges tervetek a téli szünet idejére? Nincs. Örülök, hogy végre pihenhetek.
  • Szoktatok bulizni szilveszterkor? Idén szeretnétek? Igen, szoktam bulizni szilveszterkor és minden évben szoktam is menni, de idén valamiért kimaradt.
  • Mennyire tudod elképzelni, hogy a jövőben külföldre költözz? Az egy valóra vált álom lenne, mert amúgy is tervezem, hogy egyszer majd kiköltözöm.
  • Szeretnél a jövőben írással is foglalkozni vagy inkább mást hivatást választanál? Igazság szerint mind kettő. Szeretnék az írással is foglalkozni, de közben más hivatást is csinálni.
  • Hogyan, kivel szoktad ünnepelni a karácsonyt? Minden évben a családommal és otthon.
  • Szoktál télen nyaralni menni? Nem
  • Mit gondolsz arról, hogy már évek óta nem esett úgy a hó, hogy meg is maradjon és ne olvadjon el? Jó lenne, ha esne és meg is maradna.
  • Mennyire tartod fontosnak az ünnep szellemét? Nagyon fontosnak tartom. :)
Akiknek sok szeretettel küldöm:

  1. Mesterfokon
  2. I won't give up 'TILL IT'S OVER
  3. You're Gonna Be The One
  4. Story of My Life
  5. A négy elem projekt
  6. Forever and Ever
  7. Repülj magasra!
  8. Because of you
  9. Stole My Heart
  10. Summer '09
  11. Don't let me go

6 megjegyzés: