2014. 03. 17.

5. díj

Nagyon szépen köszönöm a díjat Elenor-nak!

Szabályok: 
Írj 11 dolgot magadról
Válaszolj 11 kérdésre
Írj 11 kérdést
Küld tovább 11 blognak


11 dolog rólam:
  1. Utóbbi időben elkezdtem nézni az Éjjel nappal Budapestet
  2. Régen sorozatfüggő voltam (most már nem vagyok az)
  3. Szeretek olvasni, de kevés időm van rá
  4. Régen voltam bulizni
  5. Van testvérem
  6. Van egy fiú aki nagyon tetszik nekem
  7. Szeretem az olyan ételeket amiben tészta van
  8. Alig várom már, hogy leérettségizzem, bár félek tőle
  9. Ma reggel majdnem lekéstem a buszt
  10. Szeretem az irodalmat
  11. Ki nem állhatom a matekot
Válasz 11 kérdésre:
  1. Mit olvastál legutoljára? Megkísértve az Éjszaka háza sorozatból (6. rész)
  2. Melyik az a város, ahová szívesen kiköltöznél? Anglia vagy Berlin
  3. Hány részesre tervezed ezt a blogot? 110
  4. Spontán szeretsz írni vagy előre eltervezetten? Előre eltervezem, hogy mit írok egy részbe
  5. Voltál már koncerten? Ha igen, milyenen? Igen, több évvel ezelőtt Hooligans koncerten voltam :)
  6. Mi a legnagyobb álmod? Hogy kiadják azt a könyvet amit éppen írok és sikeres legyek majd a szakmámban.
  7. Hogy reagálsz egy negatív kritikára vagy megjegyzésre? Ha jogosnak találom akkor megfogadom, de ha nem akkor egyszerűen nem veszek róla tudomást.
  8. Hányadikán születtél? 15
  9. Mi alapján választod ki a szereplőidet? A név előbb megvan? Igen, először a név, majd a neten nézelődöm karakterek után.
  10. Milyen nyelveken akarsz / tudsz beszélni? Angolul szeretnék rendesen megtanulni
  11. Van valami szerencse hozó tárgyad? Nincs
Kérdéseim:
  1. Szoktál bulizni járni? Mikor voltál utoljára?
  2. Mit tartasz a legalkalmasabb kikapcsolódásnak?
  3. Van kedvenc zenekarod?
  4. Tudsz szerkeszteni?
  5. Ki támogat az írásban?
  6. Van barátod?
  7. Ki a legjobb barátnőd?
  8. Milyen tanuló vagy?
  9. Mi szeretnél lenni, ha leérettségiztél?
  10. Mióta blogolsz?
  11. Párizs vagy Velence?
Nagyon sok szeretettel küldöm:
Sose feledd!
A négy elem project
Laters baby
A Gyilkos Múlt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése