2013. 10. 06.

1. díj

Drágáim! Ezt a díjat még akkor kaptam mikor a blogon még egyetlen egy rész sem volt fent és éppen ezért nagyon sokat jelent nekem!
Nagyon szépen köszönjük a díjat kriszty96&szerecsendio-nak <3 nagyon sokat jelent!
Szabályok:
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni!
  • Tegyél fel te is 10 kérdést, jelöltjeidnek!
  • Küldd tovább 10 embernek, visszaküldeni nem lehet!
 10 dolog rólam:
  • Sokat dolgozom és tanulok
  • Átlagom közepes szintű
  • Nagyon félek az éretségitől, leginkább attól tartok, hogy valamelyik rosszul sikerül és ezáltal nem vesznek fel a főiskolára
  • Az útobbi időben szeretnék, de nincs időm elmenni szórakozni
  • Örömet okoz, hogy négy blogot vezethetek és már most az elején van 5 feliratkozóm
  • Van testvére, de én vagyok a legidősebb
  • Ha befejeztem az iskolát szeretnék külföldre menni és ott is maradni.
  • A kedvenc színeim a rózsaszín és a kék
  • Kedvenc kaján a carbonara, de akad még sok más is, de most ez jutott legelősször az eszembe
  • A gombától kiráz a hideg
 
Válaszaim:
  • Ha írsz, akkor mindig hallgatsz zenét? Ha igen, akkor milyeneket? Nem igazán szoktam közben zenét hallgatni, de az már előfordult velem, hogy zene hallgatás közben jutott eszembe valami az egyik történetemhez és akkor gyorsan lekörmöltem. :)
  •  Volt már olyan, hogy ihlethiányban szenvedtél? Hogyan sikerült túljutnod rajta? Volt olyan és egyáltalán nem örültem neki. Igazából magam sem tudom, hogyan tudtam túljutni rajta. Egyszer csak beugrott egy ötlet és onnantól kezdve rengeteg jó ötlet tódult az agyamba.
  •  Mit szoktál csinálni hétvégente? Gyakran lógsz a haverjaiddal, vagy inkább otthon vagy és pihensz? Igazság szerint szeretek a haverokkal lógni, de otthon is szeretek lenni, eért ezzel kapcsolatban olyan kettős érzés van bennem. Mind a kettőt szeretem.
  •  Reggelente szoktál futni a busz után? Szeretek inkább előbb kiindulni, hogy ne kelljen futnom utána, de nekem is volt már olyan, hogy elaludtam és futnom kelett utána, de szerencsére nem rendszeres.
  •  Szerencsésnek érzed magad, az életeddel kapcsolatban? Igen, vannak nálam jóval szerencsétlenebbek is.
  •  Mi az, amit egyszer szívesen kipróbálnál és egyébként lehetetlen dolog? Ezen még nem igazán gondolkoztam
  •  Mikor voltál utoljára vidámparkban? Mielőtt be nem zárt a múlt héten és valami csúcs szuper volt
  •  Szeretnéd egyszer megszerezni a jogosítványt? Igen
  •  Játszol valamilyen hangszeren? Ha nem akkor melyiken tanulnál meg szívesen? Nem játszom, de szívesen megtanulnék zongorázni és gitározni
  •   Melyik író az, aki már teljesen elvarázsolt az írásművészetével a blogok világában? klriszty96
 Kérdéseim:
  • Ki a példaképed? Miért ő?
  • Milyen filmeket nézel szívesen?
  • Fehér vagy fekete?
  • Milyen iskolába jársz?
  • Hány éves vagy?
  • Mi indított arra, hogy elkezd írni?
  • Támogatnak a barátaid?
  •  Vidámpark vagy állatkert? Miért?
  • Van háziállatod? Ha igen mi a neve?
  • Milyen gyakran jársz el bulizni?
Akiknek sok-sok szeretettel küldöm:
BehindTheDark
Cassie Easley
Viktoria Horváth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése